Reaper's Reserve Bundle
Show some love for the first Collector's Pet fox and help it feel at home with a Reaper's Heart hoard. The Reaper's Reserve Bundle contains the Reaper's Heart Fox, four-piece Reaper's Heart Instrument Bundle, five-piece Reaper's Heart Lantern Bundle, 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a free bonus of 25,000 gold.