RAW - Realms of Ancient War
R.A.W. - Realms of Ancient War - the new heroic-fantasy hack‘n’slash (action/role-playing game) takes you on a continent ravaged by a war! Take control of a powerful Warrior, a dark Sorcerer or a Rogue master of stealth, and plunge into a grand quest full of action! The explosive Hack'n'Slash (action/rpg) R.A.W. leads you, alone or in 2-player co-op, through many, varied levels full of deadly monsters and intense action! Earn experience through the violent battles you fight, loot weapons and magic items on the lifeless bodies of your opponents, and develop the power of your hero! Learn new powers and ever-more devastating spells, some of which, when mastered, will inflict tremendous damage and eradicate your enemies by the dozen! Take direct control of the body of your most powerful foes, seeding discord and destruction right at the heart of the enemy's armies! In cooperation mode (local), invite a friend to join your quest. Coordination and teamwork are essential ingredients to exterminate your outnumbering opponent!