PUBG - Double G-coin II (2,000 + 2,600 BONUS)
"Celebrate a day of deals with Double G-Coin packs this Black Friday! Contents - 4,600 G-GOIN (includes 2,600 bonus G-Coin) * This product can only be purchased once during the sales period. * G-Coin is only available from the PUBG in-game store."