PUBG - Double G-coin I (500 + 500 BONUS)
"Celebrate a day of deals with Double G-Coin packs this Black Friday! Contents - 1,000 G-Coin (includes 500 bonus G-Coin) * This product can only be purchased once during the sales period. * G-Coin is only available from the PUBG in-game store."