PUBG - Cyber Threat AWM Value Pack (1,100 G-Coin)
Dominate the Battlegrounds with the Cyber Threat AWM Value Pack! Includes: - Cyber Threat - AWM - 1,000 G-Coin (+100 Bonus) * Upon purchase, the bonus G-Coin is added to your account and the item crate can be opened in the Customize tab. * This package can only be purchased once per account. * Bonus G-Coin will be available for 5 years after receipt.