Pinball M - Chucky's Killer Pinball
After you play, you’ll wish Chucky’s Killer Pinball was only make-believe! Step into a twisted realm where the innocent becomes sinister, and the playful turns menacing. Navigate through an eerie playfield where Chucky lurks in the shadows, ready to pounce. Features that will send shivers down your spine: - A rollercoaster ramp that you should think twice about before shooting. - Silver ball bloodbath on multiple parts of the playfield. - A slashed doll face whose blood-chilling eyes follow the ball. - The Razor flipper and axe spinner increase the horror awaiting you. - Epic voiceovers from Chucky, who will unleash havoc on you till your last flip. - Cut Chucky into pieces before he can finish you with his axe in Wizard Mode. Okay sport, are you ready to play a game of “Chucky Says”?!