Pandemic - Virulent Strain
You thought you found the cure, but what happens when the diseases get stronger? When your first epidemic appears, one of the diseases will become the Virulent Strain, a more aggressive and trickier disease. This disease can spread faster and is more difficult to cure, creating a new challenge for you and your team. Work together to utilize your special skills and contain this new pandemic! Can you save humanity?