Monster Energy Supercross - Redfire Custom Rider Pack
Don't miss the exclusive Monster Energy Supercross - Redfire Custom Rider Pack. Fire up the race with this custom rider set containing: helmet, goggles, jersey, pants and boots not included in game! It includes a ANSR AR3 helmet, EKS EKS-S goggles, Fly Racing LITE jersey and pants and a pair of TCX Comp-Evo boots.