Mercedes-Benz C 63 AMG Coupé Black Series Car Shipment
This car shipment includes the MERCEDES-BENZ C 63 AMG Coupé Black Series with all official body colors and exclusive rims. The C 63 AMG Black Series is one hardcore coupé. Tuned for power and sculpted for performance, the Black Series turns up the volume on the AMG’s already impressive stats. This is one striking and impressive road and track vehicle. In-game player level requirements apply to equip car tuning kits.