McLaren F1 Car Shipment
This car shipment includes the McLaren F1 with all official body colors, exclusive rims and an exclusive sticker. A landmark moment in automotive history, the McLaren F1 redefined super-cars for the 20th century. For a time the McLaren F1 held the speed record for any production car at 243mph! This mind blowing speed was achieved through the use of groundbreaking technologies, and included a central driving position and an engine bay lined with gold!