Marvel's Avengers Hawkeyes - Incredible pack
Credits will no longer function as of March 31, 2023. On March 31, 2023 the Marvel's Avengers Marketplace will be discontinued and all unspent credits will be converted to in-game resources. 1000 Credits + 50 Bonus Credits & Cosmetic Items to redeem in Marvel's Avengers.* Embrace your powers with 1000 Credits + 50 Bonus Credits used to purchase iconic outfits, emotes, and more inspired by Marvel Comics + 6 Cosmetic Items including the Kate Bishop Young Avenger Outfit, Just a Moment Emote, and Nameplate 023, and the Clint Barton Royal Ronin Outfit, Here Boy Emote, and Nameplate 028. In a future with Super Heroes outlawed, you must reassemble, rebuild, and customize the Avengers to stop AIM. Then, defend the Earth from escalating threats for years to come. Visit playavengers.com for more info. *This deal is available for purchase only once.