Magic 2015
Hunt bigger game on a bold new adventure with Magic 2015—Duels of the Planeswalkers! Explore the rich storyline of Magic 2015 and sharpen your game. Magic 2015 is the best way to learn to play Magic: The Gathering. A detailed tutorial makes it easy to get started. Deck building functionality allows you to open virtual booster packs of Magic cards to build decks and battle in single- and multi-player modes. Hours of gameplay as you travel across five different fantastic planes, battle incredible creatures, and save the Multiverse from a terrible fate. The downloadable version of this game supports English, French, Italian, German, Spanish, Portuguese, Russian, Japanese, Korean, Chinese.