Mafia III: Stones Unturned
Bound by a brotherhood forged in Vietnam, John Donovan never hesitated to answer Lincoln Clay’s call for revenge. Lincoln will return the favor when Connor Aldridge, a traitor who once left Donovan for dead, resurfaces to violently upend New Bordeaux in search of highly volatile lost cargo. To stop him, Lincoln and Donovan must fight Aldridge’s mercenary army side-by-side. Engage heavy weapons, turreted vehicles, sniper support and unique rewards to thwart Aldridge and protect the free world. IMPORTANT NOTICE: Stones Unturned is part of the Season Pass. If you own the Season Pass, you should not purchase Stones Unturned, as you already are entitled to it. COLD WAR ARMS RACE Donovan and Lincoln forged their friendship in the war-torn jungles of Vietnam. There, turncoat operative Connor Aldridge betrayed Donovan and left him for dead. Now that Aldridge has resurfaced in New Bordeaux looking for a downed military plane and its dangerous cargo, Donovan and Lincoln must team up to stop his mercenary army. TROUBLE OFF THE NEW BORDEAUX COAST Follow Aldridge’s path of destruction through all new locations in New Bordeaux and traverse mercenary-infested jungles to breach their fortified island stronghold. MILITARY-GRADE TOOLS OF THE TRADE Engage all new more powerful explosive weaponry, sniper support, heavily-outfitted military vehicles, and other unique unlockable items to defeat highly-trained mercenaries and take out Aldridge. THE MOST DANGEROUS GAME New ally Robert Marshall operates a bounty hunting business in New Bordeaux. Use the all new dart gun to quietly subdue targets and stash them in your car’s trunk for covert delivery.