Lennox Victory Skin
Give Lennox a new look with the equipable Victory Weapon Skins. This pack unlocks new skins for the Plasma Lance and Autocannon. This Lennox Victory Skin is exclusive to the Hunting Season 2. Please purchase the Hunting Season 2 to obtain this item.