Lake: Season's Greetings
It's Christmas time, 1985. You take on the role of Meredith's dad, Thomas Weiss, and will be treated to a warm reunion with Providence Oaks and its inhabitants. Get answers to questions that were teased in Lake, meet five completely new characters, and find out which role an almost retired postal worker can play in delivering the Christmas spirit to Providence Oaks. Jolly storylines, cozily-lit drives around the snowy town, and a heart-warming gaming experience await you!