K1 Speed Forza Motorsport 7 Car Pack
This add-on features 7 new cars for you to customize and race, including the 2017 Maserati Levante S, 1948 Ferrari 166 Inter Sport, 1966 Porsche 906 Carrera 6, and 2018 Honda Odyssey Elite. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Motorsport 7 garage, with no additional in-game credit cost. This add-on can be acquired separately, or as one of the six monthly car packs included with the Forza Motorsport 7 Car Pass.