Hearts of Iron IV: By Blood Alone - "Bella Ciao" (Pre-Order Bonus)
Pre-order Bonus: Bella Ciao: Originally a 19th century folk song about the struggles of working in a rice paddy, "Bella Ciao" was adapted into a popular anti-fascist anthem for Italian partisans in the mid-1940s. This new arrangement, composed for Hearts of Iron IV: By Blood Alone, is available in-game for everyone who pre-orders this expansion pack.