Forza Motorsport 7 2018 Honda Civic Type R
Download and race the new 2018 Honda Civic Type R in Forza Motorsport 7 for FREE! We’re celebrating the rich motorsport history of Honda with their latest nimble and aggressive performance hatchback. Take it to the track and smoke the competition! Once this add-on is acquired, you are granted a one-time only, free addition to the car to your Forza Motorsport 7 garage, with no additional in-game credit cost. This add-on can be acquired at no charge. Requires Forza Motorsport 7 to play.