Fortnite - Skate Park Royalty Pack
With chill confidence and effortless style, Toni rules the ramps. Drop in and carve your own way with the Skate Park Royalty Pack featuring: ALL MODES -Toni Outfit -Ollie-Oop Back Bling -Inline Impactor Pickaxe SAVE THE WORLD MODE -Access to “Save the World” PvE Campaign -Toni Challenges: Earn up to 1,500 V-Bucks by completing Save the World daily quests. Challenges unlocked after having completed the "Homebase Stormshield Defense 3" mission in "Save the World" Campaign. V-Bucks are in-game currency that can be spent in Fortnite Battle Royale and Creative modes. You can purchase new customization items like Outfits, Gliders, Pickaxes, Emotes, Wraps and the latest season's Battle Pass! Gliders and Contrails may not not be used in Save the World mode.