In the heart of Peru surrounded by the Amazonian rainforest lies Lagunas Iquitos. This remote lake is home to two new species of fish - the peacock bass and wolf fish as well as monster arapaima, red tail catfish and black pacu. Narrow channels, vegetation and shallows that a traditional boat couldn’t reach means that the ‘Haichou Explorer’ kayak that comes with this pack is vital to explore. The beautiful peacock bass fights harder than all other bass and can be found up to an incredible 23lbs. The terrifying looking wolf fish can grow up to 38lbs but with huge, razor sharp teeth, you will need strong gear. Catch Arapaima that grow up to a huge 450lbs, red tail catfish go to 120lbs and black pacu up to 70lbs. Laguna Iquitos also has 25 new trophy fish and 3 new career events for you to master. With 1,500 acres of lake to fish from the water or shoreline you will need to utilise all of your skill, watercraft and equipment to discover everything this venue has to offer.