Duel of Fates Pack
Duel of Fates pack includes three all new maps, three maps now optimized for Solo Mode, and two new Gladiator skins, “Glott" and "Marius.” The “Invictus” map was inspired by the first servile war of 135BC, while “Barbarous” forces you to defend the gates of Rome. In the new Survivor map, “Island,” you’ll find yourself outnumbered and surrounded by water. Finally, test your mettle in Solo mode on the “Barbarous,” “Invictus,” and “Obelisk” maps.