DOA6 Vacation to Paradise BGM Set
A set of 12 additional BGM tracks made to set the mood for a vacation to a tropical paradise. Note: - This content is included in the Season Pass 2. Be careful to not purchase the same content twice. - You must have the latest update installed before using this content. - The in-game BGM can be changed by accessing "Music" section in DOA Central.