Dell Forza Motorsport 7 Car Pack
This add-on features 7 new cars for you to collect, race, and customize including the 2018 Bugatti Chiron, 2016 Audi #17 Rotek Racing TT-RS, 2017 Ram Power Wagon, 2018 Dodge Durango SRT, 2017 Aston Martin #7 Aston Martin Racing V12 Vantage GT3, 1968 Holden HK Monaro GTS, and 2018 Kia Stinger. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Motorsport 7 garage, with no additional in-game credit cost. This add-on can be acquired separately, or as one of the six monthly car packs included with the Forza Motorsport 7 Car Pass.