Dead by Daylight: Spark of Madness Windows
Spark of Madness is a Chapter for Dead by Daylight. It holds the darkest and most experimental form of treatment - where health is not the goal, just madness. The Doctor will see you now, whether you want to or not. The only glimpse of hope is a young girl, one who never gives up and always finds a way.