Cult of the Lamb - Cultist and Heretic Pack Bundle
This bundle includes the Cultist Pack and Heretic Pack for Cult of the Lamb. Cultist Pack Be the envy of every cult with this exclusive Cultist Pack that includes a seven-piece decoration pack for your charming commune, as well as five exclusive Follower forms. Heretic Pack Show your devotion to the Old Faith with Cult of the Lamb - Heretic Pack. This cosmetic set includes new Follower forms, a set of dastardly decorations for your Cult, and Fleece of the Old Faith for the Lamb to wear. If your Cult aesthetic is (even more) blood, death, and doom, this pack is for you! Cult of the Lamb: Heretic Pack includes: - 5 brand new follower forms: Moose, Gorilla, Goldfish, Mosquito, and Opossum. - 8 new base decorations. - A heretical new Fleece for the Lamb!