Chevrolet Corvette C2 Car Shipment
This car shipment includes the CHEVROLET CORVETTE C2 with all official body colors and exclusive rims. This sleek-lined classic provides everything, with gorgeous lines, a big block V8 and a certified place in American history. What’s more this ride is exclusive. With owners including movie stars and NASA Astronauts! In-game player level requirements apply to equip car tuning kits.