Artorias of the Abyss
Dark Souls' add-on, Artorias of the Abyss gives you access to new maps and environments, boss characters, enemies and non-playable characters, weapons and armour, an additional challenging content for stalwart heroes to face and an online match-making feature for co-op or player vs. player gameplay, allowing gamers to showcase their skills against other Dark Souls players around the world.