Armello - Hakonsguard Thane Hero Skin
Thane Greymane, Keeper of the Hakonsbane, is not one to shy from battle, especially not when in sacred ceremonial armour. Hero Skins are complete cosmetic upgrades for individual Armello Heroes! Be the envy of your friends and foes!