All You Can Eat Add-on Pack
A bargain-priced set of add-ons. This package contains four courses (Mountain, Big Eater, Championship III and Highway II), three skins (Dig Dug, Rally-X and Pac is Back), and two BGM (Pac Steps and Re-Entrance). These add-ons may be purchased individually as well.