The infamous "pocket battleship" of the German Navy—Graf Spee! This cruiser has six 283 mm guns and two quad-tube torpedo launchers, which means she has no issues dealing massive damage. You'll get Graf Spee with a week of Premium time, camos, doubloons, Commander XP, and Commander XP boosters! This bundle contains: - Graf Spee Tier V ship - 7 Premium days - 10 Type 1 Camo - 300 Doubloons - 37,000 Commander XP - Bonus: 10 Rare Commander XP Boosters In case you already have Graf Spee in your collection, you'll receive a compensation of 15,000,000 credits. Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Some content, such as ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase. You can obtain this DLC only once.