The Smurfs - Mission Vileaf
Go on an adventure to save your forest! In a dusty grimoire, the wizard Gargamel just put his hands on the formula of an evil plant: the VILEAF. This plant produces “VILETRAP” seeds, which can attract and imprison Smurfs… but these VILETRAP plants are also a great danger for the forest, as they are TOXIC, especially for the sarsaparilla fields! PAPA SMURF decides to ask some of his fellow Smurfs to help him find the ingredients for a super powerful antidote for all the plants sick from the VILEAF. Thanks to the SMURFIZER, an invention from HANDY SMURF, go on an adventure to find the ingredients and free your fellow Smurfs… and save the whole village!