Skyforge: Starter Pack 3.0
The starter pack 3.0 is the best way to start your Skyforge journey! Blast off on your adventure with everything you need, a new class, a swift mount and a hoard of resources! This pack contains: - Mount Black Griffin - Class unlock token x2* - Argents 5000 - Credits 300000 - Stimulants 25 - Premium Days 14 - Knowledge of Enemies 7,500 - Premium Rank Progress 10,000 *The class tokens give you a free unlock of a class. However, Firestarter/Bounty Hunter class is not available to unlock with these tokens.