Project CARS 2 Porsche Legends Pack DLC
Race nine legends from the storied history of Porsche on the legendary FIA-certified Porsche on-road circuit in Leipzig―a first in racing simulation games―and experience for yourself why “there is no substitute”. Seventy years of heritage comes with seven Porsche race cars and two full-blooded street heroes. Battle the defining 911, the 911 Carrera RSR 2.8, tame the 1,200BHP Can-Am 917/10, live the thrill of history with the “Le Mans” 917K, 908/03 Spyder, 935/78 and 78-81, and win with the current GTE-class runner, 2017’s Porsche 911 RSR. Then unleash Porsche’s DNA with the Porsche 959 S, and the Carrera GT. Heritage, performance, technology―own it all with the Porsche Legends Pack.