Buy the Season Pass of the official Monster Energy AMA Supercross Championship game and get 9 DLCs! Double your credits at the end of every online and offline race, race with the legends and in a legendary track that made the history of Supercross. Have fun changing your bike's livery and your rider's tracksuit with incredible customization items, enjoy the spectacle of the Monster Energy Cup with its set of special rules, customize your game menu showing your loyalty with your favorite bike manufacturer and customize your track editor with new items!