Forza Motorsport 7 1982 Ford #6 Zakspeed Roush Mustang IMSA GT
Download and race the 1982 Ford #6 Zakspeed Roush Mustang IMSA GT in Forza Motorsport 7 for FREE! We’re celebrating the rich history of Ford with a legendary purpose-built racecar, built to dominate in classic motorsport. Once this add-on is acquired, you are granted a one-time only, free addition to the car to your Forza Motorsport 7 garage, with no additional in-game credit cost. This add-on can be acquired at no charge. Requires Forza Motorsport 7 to play.