Forza Motorsport 6 Ten Year Anniversary Car Pack
Celebrate the first decade of Forza Motorsport with the Forza Motorsport 6 Ten Year Anniversary Car Pack! Available when you purchase a Forza Motorsport 6 digital bundle (Standard, Deluxe, or Ultimate Edition), the Ten Year Anniversary Car Pack features an amazing lineup of cars, all inspired by the cover cars of previous Forza Motorsport games. Each of the cars in the Ten Year Anniversary Pack feature custom Ten-Year Anniversary liveries and have been specially tuned to the top of their class. The Ten Year Anniversary Car Pack includes ten cars, including the 2012 BMW M5, 2005 Honda NSX-R, 2013 McLaren P1, and the 2014 Lamborghini Huracán LP 610-4. Pre-order a digital bundle version of Forza Motorsport 6 to get yours now!