Forza Motorsport 6 Alpinestars Car Pack
The Alpinestars Car Pack for Forza Motorsport 6 features seven cars for you to collect, race, and customize, including the 1990 Mercury #15 Whistler Radar Cougar XR-7, 1967 Sunbeam Tiger, and 2015 Ford #02 Riley Daytona Prototype. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Motorsport 6 garage, with no additional cost.