End of Zoe
Play as a previously unseen member of the Baker family in a shocking additional installment of their saga. Experience the wilder side of survival horror as you fight hand-to-hand with the horrific creatures dwelling in the swamps outside of the Baker estate. Discover the ultimate fate of Zoe and witness the end of the Baker family's tragic events. Note: this content is included in the Season Pass, the Deluxe Edition, and the Gold Edition. Players who already own any of these should ensure to avoid duplicate purchases.