Bright Lights of Svetlov
Mid 1980s. A small industrial town somewhere in Soviet Union. Panel houses, ordinary repetitive jobs, boring household activities. Take a look at the life of the most ordinary family, and become a witness to the difficulties that it will face. - Carefully depicted atmosphere of USSR. - Linear, story-focused experience. - Do your daily routine and get to know about family members.