Want to live the parking life in a camper toaster, slide with a penguin or be cool like a firefighter? The Parking Pass: License to Park will get you everything you need to start your adventure and flex with a cool nuke explosion or leave some flower power in your trail. You will find more than 40 items in it to customize your ride, from paint jobs to legendary attachments and cool ways to go BOOM!