The winning car of the manufacturers' title in 1998, the Mitsubishi Lancer Evo V also gave Tommi Mäkinen his third drivers' title. He won four rallies with this car in 1998, including the Rallye Sanremo, which is included in the DLC as an Anniversary mode event for WRC 10.