Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Knight of the Blazing Sun
The Knight of the Blazing Sun collection contains two premium cosmetics for Markus Kruber: the Myrmidia's Gaze hat and Armour of the Blazing Sun skin. The cosmetics can be used on Markus Kruber’s Foot Knight career. About the cosmetics: Myrmidia's Gaze - Hat Not an easy stare to meet. But don't blink - you might lose your head. Armour of the Blazing Sun - Skin Full plate blessed by the goddess Myrmidia, and thus dedicated to the cause of justice.