The spread of Warp-tainted drugs has been reported amongst the populace, with potentially grave consequences for the stability of the affected region. The threat level is still debatable, but the Imperium cannot take risks on matters like this. This DLC contains a special Priority Assignment. An investigation consists of a short story and a series of new missions. Upon completing the Assignment, you will be rewarded with a unique Inoculator Material. (Please note that this assignment is only available after unlocking the Triglav Subsector.)