The Riftbreaker: Prologue Xbox
The Riftbreaker Prologue allows you to experience the events taking place before the story campaign of the main game. Explore an entirely new world. Gather resources. Build up a base. Defend yourself from thousands of alien creatures or just take the scenic route and do whatever you want - the choice is yours.