The Game of Life 2 - Frozen Lands World
Set out on a journey and discover chilled mysteries in The Game of Life 2: Frozen Lands World! Dress up as a winter elf, ice fisher or even a yeti! Hop in your sleigh and qualify as an Arctic Scientist or hit the slopes as a professional Sled Rider. Journey through the ski resort, ice village and magical forest, all the way to the mysterious frozen North. Take a detour past the Penguin Bank and retire to a grand Ice Castle! Slide across the ice in a variety of vehicles, including the trusty Snowmobile and the adorable Wooden Reindeer. Dress up in the perfect Warm Cosy outfit, or unleash your wild side with the fluffy Yeti outfit! Join your friends and family for a magical adventure that will never melt away! INCLUDES: - A NEW WORLD TO EXPLORE – A sparkling, icy landscape awaits with this stunning new board! - THEMED COSMETICS – Six cool outfits, six chilly avatars and four snow-ready vehicles. - CRAFT YOUR STORY – Snuggle into a wholesome life of ice fishing or kick it into high gear as a professional snowboarder! Get ready to play in the snow – add the Frozen Lands World to your collection today!