Enhance your adventure and achieve victory through creative combat with the Pulse Starship pack. The Pulse Starship pack includes the digital version of: * 1 Chase Pilot * 1 Pulse Starship *1 Volcano Weapon Chase is a street racing star from Brazil and one of the two youngest members of the Starlink Initiative. Her starship, Pulse, is fine-tuned for maximum performance based on Chase`s expertise with racing engines. The Volcano weapon is a tri-barrel firearm that fires enhanced heat-activated molecules. The longer the trigger is held down, the hotter it gets, and the more damage it can dish out.