Seal the Deal
SEAL THE DEAL introduces: - An all-new chapter: The Arctic Cruise - A new incredibly difficult mode: Death Wish! - Six new Time Rifts! - A ton of outfits, flairs, dyes and even camera filters! Note: The Arctic Cruise requires 35 Time Pieces to access. Death Wish requires 27 Time Pieces to access. Note: Death Wish is exceptionally, brutally difficult. Please take this into account when considering this DLC.