Raptor Boyfriend: A High School Romance
Experience a satirical ’90s teen drama about trying to find love in your last year of high school! Take the role of Stella, a teenage girl who moves to a small town only to discover that it’s a secret community of cryptids. Determined to try to fit in during her final year of high school, Stella wants to make new friends and hopefully find romance, but it won’t be easy. Guide her decisions and interactions across a graphic hand-drawn adventure filled with drama and comical situations. Earn collectibles by remembering key details from conversations with your crushes. Amongst the possible love interests, three cryptid teens lead the pack. Be charmed by Day, the magical fairy and self-deprecating artist, but watch out for her spooky ghost ex-girlfriend who seems determined to scare you off! Reunite with your childhood friend Taylor, the mysterious guitar-playing sasquatch while avoiding his band drama. Or finally, meet Robert, a fun-loving, dirt biking dinosaur who may or may not pull a prank on you at any given time. He's all about the present, but his past is catching up to him. Make choices like who to call after school, who to drop off last, who to cheer up during the holidays and more to decide which cryptid you end up with. How will you spend Stella’s precious days?