PUBG - Pro-Tect AWM Value Pack (1,100 G-Coin)
Cover your squad from long range during intense skirmishes with the Pro-Tect - AWM! Includes: - Pro-Tect - AWM - 1,100 G-Coin * Upon purchase, the bonus G-Coin is added to your account and the item crate can be opened in the Customize tab. * This package can only be purchased once per account. * Bonus G-Coin will be available for 5 years after receipt.