PUBG - Double G-coin III (5,000 + 7,000 BONUS)
"Celebrate a day of deals with Double G-Coin packs this Black Friday! Contents - 12,000 G-GOIN (includes 7,000 bonus G-Coin) * This product can only be purchased once during the sales period. * G-Coin is only available from the PUBG in-game store."